Böter för cykel..

Blev ett boxningpass med en ny instruktör idag, som jag ej prövat på förr. Annorlunda övningar och dyl. Men måste säga att jag gillar den ''gamla'' instruktören bättre :) Men variation kan ju vara bra.
Dagen har bestått i att jag har tvättat, städat garderoben och tillagat fullkornslasagne med spenat. Sen förstås träning på det, även hunnit med att boka in ett zumbapass i morgon direkt efter jobbet.


Förresten, någon som råkar ha en damcykel, nyare modell till salu? Min har börjat att ge upp totalt.. Utan lysen och reflexer är en sak, men den saknar bromsar! Mina skor börjar bli allt för nötta, samt är oron för en krock och olycka större. Om man har turen med sig kan man få böter av farbrorblå. 750:- då man saknar lyse och reflexer, samt 500:- för bromsar. En summa som slutar på 1250:-, kanske värt att försöka styra upp min cykel om jag inte hittar någon att köpa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0