Onsdagar - gillas!

Måste faktiskt medge att det känns grymt skönt att vara ledig onsdagar, veckans jobb blir pausade och man hinner ladda upp kroppen med några extra timmars sömn! :)

Sitter och tänker på syster Lena som just nu befinner sig i Malaysia med Johan, de lär ha grymt skönt där borta! Värme, sol, trevliga människor och goda drinkar+mat. Hoppas de njuter till fullo! Själv ska jag ta och planera en kommande resa i slutet på januari / början på februari tillsammans med syster Viktoria, antingen till Teneriffa eller någon ö där i kring.. Jag kommer troligen få sällskap av henne 1 v, sedan ser vi om jag den sista veckan blir kvar där ensam, eller om någon tapperhjälte kommer ner och håller mig sällskap. :) Men skulle faktiskt kännas skönt att bara få vara själv och slappna av till max. Vore inte en dum födelsedagspresent faktsikt!

Den ''lediga'' dagen ska spenderas med sömn till ca. 11:00, innan jag beger mig iväg på ett träningspass, samt ett besök hos tandläkaren för att teckna en försäkring. Har nog haft turen att fått ärva farmors tänder då jag hamnade på lägsta nivån och behöver end. betala 35:-/månaden, vilket känns toppen! Tydligen måste även den trevlige tandläkaren blundat för mina piercingar. - det gillas!

Nu ska jag sova och ladda upp inför morgondagen.


En jävligt ful bild, men fyfan så mkt känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0