Oj..

Jag måste erkänna att jag är en usel bloggare.. Vill påstå att det har att göra med att jag är fullt upptagen, vilket jag ofta är, men inte jämt. Prioriterar väl annat helt enkelt :)

Resan till Thailand var lika fantastiskt som jag hade förväntat mig. Vi hade ungefär 33+ i skuggan varje dag och vi hann med mycket under de 2 veckorna som vi vistades där. Hemma i Sverige hade det tydligen varit betydligt kallare, omkring -40 grader, så nog åkte vi under rätt period.

Som sagt är jag en usel bloggare och skribent, men har i åtanke att ''styra'' upp den här bloggen till något meningsfullt. Men först och främst vill jag få en ny design som jag trivs med.. Därför anropar jag någon som kan det här med koder och skit? Vore tacksamt med lite hjälp...

I slutet på nästa vecka sitter jag förhoppningsvis såhär, i fjällen,  och njuter av att våren närmar sig med stormsteg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0